به منظور بررسی نحوه خدمات بیمه تکمیلی انجام شد:

جلسه مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی با مسئولین بیمه دانا

جلسه مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی با مسئولین بیمه دانا
در راستای سیاست‌های حمایتی صندوق بازنشستگی کشوری و به‌ منظور ارتقای سطح خدمات بیمه‌ای بازنشستگان، جلسه‌ای با حضور مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی، رئیس بیمه دانا شعبه اراک و شرکت ایرانیان پوشش استان مرکزی برگزار شد که در آن، جزئیات اجرای بیمه تکمیلی و نحوه بهره‌مندی بازنشستگان از این خدمات مورد بررسی و تشریح قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان مرکزی، جلسه‌ای با حضور خانم صدیقه حسامی مدیر صندوق بازنشستگی استان، آقای گلمحمدی رئیس بیمه دانا  شعبه اراک و آقای مشعلچیان رییس شرکت ایرانیان پوشش استان مرکزی، در تاریخ پنجم مهرماه به منظور بررسی روند ارائه خدمات بیمه تکمیلی توسط شرکت بیمه گر (بیمه دانا ) در دفتر مدیریت استان برگزار شد.
در این جلسه، موضوعات مرتبط با خدمات بیمه‌ای بازنشستگان کشوری و نحوه ارائه خدمات در مراکز درمانی طرف قرارداد و دفاتر پذیرش اسناد درمانی بازنشستگان مورد بررسی قرار گرفت. حسامی مدیر صندوق بازنشستگی استان نسبت به طرح برخی موارد مطروحه از سوی بیمه شدگان و بازنشستگان دریافت کننده خدمت پرداخت و اشاره نمود تعاملات مستمر فی مابین صندوق، بیمه دانا و شرکت ایرانیان پوشش در استان تاثیر بسزایی در رضایتمندی بازنشستگان داشته است. 
در ادامه جلسه، آقای گلمحمدی رئیس بیمه دانا استان مرکزی، با اشاره به هماهنگی‌های انجام‌شده، اظهار داشت: تمامی مراکز درمانی دولتی و خصوصی استان مرکزی در حال ارائه خدمات به بیمه شدگان صندوق می باشند و با توجه به پیگیری های صورت گرفته جهت رفاه حال بیماران خاص انعقاد قرارداد با داروخانه هلال احمر استان نیز صورت پذیرفته است و هیچ‌گونه مشکلی در پذیرش بازنشستگان وجود ندارد.وی ضمن اشاره به میزان مطالبه شرکت بیمه دانا از صندوق ، امید است به موقع بخشی از مطالبات از سوی صندوق بازنشستگی پرداخت تا تاخیری در تسویه خسارات بازنشستگان و مراکز درمانی ایجاد نگردد . 
همچنین آقای مشعلچیان، رییس شرکت ایرانیان پوشش در استان مرکزی طی گزارشی اعلام کرد: تمامی اسناد درمانی پاراکلینیکی تا تاریخ ۲۸ مردادماه و هزینه‌های بستری تا تاریخ ۲۶ مردادماه که مورد ارزیابی قرار گرفته است در مرحله پرداخت قرار گرفته است و چنانچه بازنشستگان هزینه خود را تا کنون دریافت ننموده است ممکن است به دلیل نقص مدارک بوده باشد که نیاز به پیگیری جهت علت عودت پرونده می باشد.  
این نشست با هدف بررسی روند خدمات بیمه‌ای و تسهیل دسترسی بازنشستگان به خدمات درمانی برگزار شد و مقرر گردید پیگیری‌ها برای بهبود کیفیت خدمات و توسعه پوشش بیمه‌ای ادامه یابد.
شنبه ۵ مهر ۱۴۰۴
13:26
منبع: روابط عمومی مدیریت استان مرکزی
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید