به منظور چگونگی ارائه خدمات بیمه ای در شهرستان ها صورت پذیرفت:

بررسی روند خدمات پذیرش اسناد بیمه تکمیلی بازنشستگان در شهرستان خمین

بررسی روند خدمات پذیرش اسناد بیمه تکمیلی بازنشستگان در شهرستان خمین
در راستای پیگیری مشکلات درمانی و بررسی روند ارائه خدمات بیمه تکمیلی به بازنشستگان، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان مرکزی به‌صورت سرزده از نمایندگی بیمه دانا در شهرستان خمین بازدید کرد و بر تسهیل ارائه خدمات غیرحضوری به بازنشستگان تأکید نمود.
به گزارش روابط‌ عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان مرکزی  "صدیقه حسامی* مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی،  دوشنبه ۸ آبان‌ماه ۱۴۰۴ به‌صورت سرزده از نمایندگی بیمه دانا در شهرستان خمین بازدید کرد.
در این بازدید که با هدف پیگیری و بررسی مشکلات درمانی بازنشستگان و روند پذیرش اسناد بیمه تکمیلی انجام شد، مدیر صندوق استان ضمن گفت‌وگو با مسئول پذیرش اسناد، در جریان چگونگی اجرای فرایند بیمه تکمیلی و نحوه رسیدگی به اسناد درمانی بازنشستگان قرار گرفت.
حسامی : در حاشیه این بازدید با اشاره به ضرورت تسهیل خدمات درمانی برای بازنشستگان گفت: «با راه‌اندازی سامانه ثبت الکترونیکی اسناد درمانی، بازنشستگان عزیز می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری، تنها با ارسال تصویر اسناد درمانی خود، نسبت به ثبت و ارسال خسارت به ارزیاب مربوطه اقدام کنند.»
وی ضمن تأکید بر اهمیت حفظ کرامت و رضایتمندی بازنشستگان، اظهار داشت: «صندوق بازنشستگی استان مرکزی با همکاری شرکت بیمه دانا، به‌طور مستمر عملکرد نمایندگی‌های بیمه در سطح استان را رصد و مشکلات احتمالی را پیگیری خواهد کرد تا خدمات درمانی با سرعت، دقت و شفافیت بیشتری به جامعه بازنشستگان ارائه شود.»
دوشنبه ۵ آبان ۱۴۰۴
15:46
منبع: روابط عمومی مدیریت صندوق بازنشستگی استان مرکزی
بازدید از نماینده بیمه دانا شهرستان خمین
Loading
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید