به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری ، مدیریت استان مرکزی در بیست و یکمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان که در روز پنج شنبه 21 خرداد ماه در خانه امید اراک با حضور مسولان استانی برگزار گردید از بازنشسته نمونه استان در محور ایثار و فداکاری تجلیل بعمل آمد .
مشخصات و فعالیت های بازنشسته نمونه استان به شرح ذیل می باشد :
آقای مرتضی احمد لو
بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی اراک، تاریخ بازنشستگی 1399/07/15، از جانبازان ۶۵ درصد دفاع مقدس است که سالهای ارزشمندی از عمر خود را در مسیر دفاع از میهن و خدمت به نظام سلامت کشور سپری کرده است. وی با روحیه ایثار، تعهد و مسئولیتپذیری، پس از حضور در دوران دفاع مقدس، سالها در دانشگاه علوم پزشکی اراک به خدمت صادقانه مشغول بوده و همواره در انجام وظایف سازمانی و خدمت به مردم پیشگام بوده است.
سوابق ارزشمند ایثارگری و خدمات ماندگار ایشان، نمونهای شایسته از فرهنگ ایثار، فداکاری و خدمترسانی به جامعه محسوب میشود.