از تجربه تا ماندگاری :

مرتضی احمد لو ؛ بازنشسته نمونه استان مرکزی در محور ایثار و فداکاری

مرتضی احمد لو  ؛ بازنشسته نمونه استان مرکزی در محور ایثار و فداکاری

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری ، مدیریت استان مرکزی در بیست و یکمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان که در روز پنج شنبه 21 خرداد ماه در  خانه امید اراک با حضور مسولان استانی برگزار گردید از بازنشسته نمونه استان در محور ایثار و فداکاری  تجلیل بعمل آمد . 

مشخصات و فعالیت های بازنشسته نمونه استان به شرح ذیل می باشد : 

آقای مرتضی احمد لو 

بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی اراک، تاریخ بازنشستگی 1399/07/15، از جانبازان ۶۵ درصد دفاع مقدس است که سال‌های ارزشمندی از عمر خود را در مسیر دفاع از میهن و خدمت به نظام سلامت کشور سپری کرده است. وی با روحیه ایثار، تعهد و مسئولیت‌پذیری، پس از حضور در دوران دفاع مقدس، سال‌ها در دانشگاه علوم پزشکی اراک به خدمت صادقانه مشغول بوده و همواره در انجام وظایف سازمانی و خدمت به مردم پیشگام بوده است.

سوابق ارزشمند ایثارگری و خدمات ماندگار ایشان، نمونه‌ای شایسته از فرهنگ ایثار، فداکاری و خدمت‌رسانی به جامعه محسوب می‌شود.

چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
11:43
منبع: روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری -مدیریت استان مرکزی
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید